Miloš Beneš 2019: Mistr České republiky v absolutním pořadí a Mistr České republiky v Divizi 3
Na Ústecké 21 reprezentovali GMS Racing Team:
Miloš Beneš - Osella FA30
Milan Stejskal - LADA VFTS
Michal Sedláček - FIAT RITMO 130TC
Tereza Machová - Suzuki Swift
Ústecká 21 je krásná trať a i přes pár maličkostí (které se nevyhnou žádnému velkému podniku) perfektně zorganizová.
Atraktivní závodní auta a piloti, (kteří sbírají body na Evropských tratích), pěkné počasí, velké množství diváků, perfektní moderátoři a nový povrch tratě posunulo tento rok Ústeckou 21 opět o level výše.
Nový povrch trochu více klouzal a tak byla jízda pro piloty náročnější - ale o to pro diváky zajímavější.
Miloš Beneš už po sobotním vítězství obhájil titul z loňského roku - Mistr České republiky v absolutním pořadí a titul Mistr České republiky v Divizi 3.
V nedělním závodě pak Miloš Beneš svedl souboj s vynikajícím francouzským pilotem Sébastienem Petitem. V první závodní jízdě byl časový rozdíl mezi oběma piloty pouhých 42 setin vteřiny ve prospěch Sébastiena Petita. V součtu obou závodních jízd pak Petit nad Benešem zvítězil. I tak to byl souboj Petit-Beneš pro diváky skvělým vyvrcholením letošní Ústecké 21.
V Mistrovství České republiky Miloš Beneš i v neděli zvítězil v absolutním pořadí a potvrdil tak pozici nejrychlejšího českého pilota i v roce 2019.
I přes vítězství v jednom z ročníků Zóny Střední Evropy, titulu Mistra ČR v Divizi 1 z loňského roku byla Ústecká 21 jedním z nejlepších závodů Milana Stejskala. Trať mu vyloženě sedla a projevilo se i větší soužití s novou závodní technikou, se kterou si začíná Milan více a více rozumět.
Milan Stejskal zvítězil ve své třídě i skupině v sobotním a nedělním závodu.
Milan Stejskal je po Ústecké 21 na průběžné vedoucí pozici v Divizi 1.
Michal Sedláček v sobotu i v neděli ve své třídě zvítězil a ve skupině se umístil na 2. místě za Milanem Stejskalem je na průběžném 2. místě v MČR v Divizi 1.
Tereza Machová obsadila v sobotu ve třídě E1-1.400: 2. místo a ve skupině E1: 11. místo. V nedělním závodě ve třídě 2. místo a ve skupině 13. místo. Na vyšší příčky ve skupině E1, i přes nesporné jezdecké kvality Terezy Machové, by Tereza potřebovala výkonnější závodní techniku do třídy E1-3.000 nebo E1+3.000
Foto: Stránský, Tichý